1. POSTANOWIENIA WSTĘPNE

  1. Niniejszy Regulamin określa warunki, zasady oraz sposób sprzedaży Towarów prowadzonej
    przez Sprzedawcę w ramach Sklepu, w tym sposób i termin wykonania prawa odstąpienia od
    umowy na podstawie art. 27 Ustawy o prawach konsumenta, a także wzór formularza
    odstąpienia od umowy.
  2. Regulamin zamieszczony jest na stronie internetowej Sklepu pod adresem:
    www.deliandchef.pl w sposób umożliwiający jego pozyskanie, odtwarzanie i utrwalanie jego
    treści poprzez wydrukowanie lub zapisanie na nośniku w każdej chwili, oraz jest
    udostępniany Klientowi po zawarciu umowy w sposób umożliwiający dostęp do niego
    w przyszłości.
  3. Usługi oraz sprzedaż w ramach Sklepu kierowane są do Konsumentów oraz Przedsiębiorców.
  4. Sprzedawca może organizować okazjonalne konkursy i promocje, których warunki i zasady
    każdorazowo zostaną podane na stronie Sklepu lub określone w odrębnym regulaminie.
  5. Dane kontaktowe:
    1. adres pocztowy: BEEFANDCHEF Sp. z o.o., ul. Św. Marcin 29/8,61-806 Poznań
    2. adres poczty elektronicznej: biuro@deliandchef.pl / sklep@deliandchef.pl
    3. numer telefonu do Biura Obsługi Klienta: +48 517 44 58 41 / +48 535 001 758 czynny
    od poniedziałku do piątku w godzinach od 10:00 do 18:00. Opłata jak za zwykłe
    połączenie telefoniczne, zgodnie z pakietem taryfowym dostawcy usług, z którego
    korzysta Klient.

2. DEFINICJE

Następujące zwroty i wyrażenia użyte w Regulaminie mają następujące znaczenie:

  1. Dzień roboczy – każdy dzień tygodnia od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni
    ustawowo wolnych od pracy;
  2. Formularz zamówienia – udostępniony w Sklepie interaktywny formularz
    umożliwiający Klientowi złożenie Zamówienia;
  3. Klient – osoba fizyczna, która ma pełną zdolność do czynności prawnych, osoba
    prawna lub jednostka organizacyjna nie będącą osobą prawną, której przepisy
    szczególne przyznają zdolność prawną, zawierająca w Sklepie Umowę sprzedaży;
  4. KC – ustawa z dnia 23 kwietnia 1964 r. (t.j. Dz.U. z 2020 r. poz. 1740 ze zm.);
  5. Konto – indywidualny profil Klienta oznaczony indywidualnie nazwą i hasłem
    podanym przez Klienta w trakcie Rejestracji, pozwalający na złożenie Zamówienia
    przez Klienta lub skorzystanie przez Klienta z dodatkowych funkcjonalności lub usług;
  6. Konsument – Klient będący konsumentem w rozumieniu art. 22 1 KC;
  7. Koszyk – Usługa elektroniczna udostępniana każdemu Klientowi, polegająca na umożliwieniu mu złożenia Zamówienia jednego lub kilku Towarów, wpisania kodów
    rabatowych umożliwiających obniżenie ceny na zasadach określonych odrębnymi regulaminami, wyświetlenia podsumowania ceny poszczególnych Towarów
    i wszystkich Towarów łącznie, kosztów wysyłki, wyświetlenia przewidywanego
    terminu dostawy Towarów. Koszyk gromadzi składane przez Klienta oferty zawarcia
    Umowy sprzedaży;
  8. Przedsiębiorca – Klient będący przedsiębiorcą w rozumieniu art. 43 1 KC;
  9. Regulamin – niniejszy dokument;
  10. Rejestracja – jednorazowa czynność, polegająca na utworzeniu przez Klienta Konta, dokonana z wykorzystaniem formularza rejestracyjnego udostępnionego przez
    Sprzedawcę na stronie Sklepu;
  11. Sklep – prowadzona przez Sprzedawcę platforma teleinformatyczna (system
    informacji i zdalnego wyboru oraz zakupu Towarów), dostępna pod adresem
    www.deliandchef.pl , umożliwiająca Użytkownikom: zapoznanie się z Towarami,
    w tym z ich cenami i dostępnością, Rejestrację, zawarcie Umowy sprzedaży, umów
    świadczenia usług elektronicznych,
  12. Sprzedawca – BEEFANDCHEF Sp. z o.o. z siedzibą w Poznaniu, ul. Święty Marcin 29/8, 61-806 Poznań, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego
    przez Sąd Rejonowy w Poznaniu, IX Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000880195, o kapitale zakładowym 5000,00 zł, posiadającą numer identyfikacji podatkowej NIP: 7831830529, numer Regon:
    388085398;
  13. Towar – rzecz ruchoma prezentowana w Sklepie, przeznaczona do sprzedaży;
  14. Umowa sprzedaży – zawarta na zasadach określonych w Regulaminie w wyniku
    Zamówienia między Klientem a Sprzedawcą umowa sprzedaży Towaru na odległość;
  15. Usługi elektroniczne – usługi świadczone w Sklepie przez Sprzedawcę drogą
    elektroniczną w rozumieniu przepisów Ustawy o świadczeniu usług drogą
    elektroniczną;
  16. Ustawa o prawach konsumenta – ustawa z dnia 30 maja 2014 r. o prawach
    konsumenta (t.j. Dz.U. z 2020 r. poz. 287);
  17. Ustawa o świadczeniu usług drogą elektroniczną – ustawa z dnia 18 lipca 2002 r.
    o świadczeniu usług drogą elektroniczną (t.j. Dz.U. z 2020 r. poz. 344);
  18. Użytkownik (Klient) – każdy użytkownik sieci Internet, korzystający z Usług
    elektronicznych świadczonych w Sklepie;
  19. Zamówienie – oświadczenie Klienta złożone za pośrednictwem Formularza
    zamówienia, stanowiące ofertę zawarcia Umowy sprzedaży Towaru prezentowanego
    w Sklepie z wykorzystaniem środków porozumiewania się na odległość, zawierające
    dane Klienta konieczne dla zawarcia i wykonania Umowy sprzedaży.
  20. Zamówienie hurtowe – Zamówienie przekraczające paczkę o wymiarach 60x40x40
    powyżej 28 kg

3. ZASADY KORZYSTANIA ZE SKLEPU

  1. Korzystanie ze Sklepu jest możliwe pod warunkiem spełnienia przez system
    teleinformatyczny Użytkownika następujących minimalnych wymagań technicznych:
    1. posiadanie komputera lub innego urządzenia multimedialnego z dostępem do sieci
      Internet,
    2. posiadanie jednej z następujących przeglądarek internetowych:
      a) Internet Explorer w wersji 8.0 lub nowszej z włączoną obsługą ActiveX,
      JavaScript i Cookies,
      b) Mozilla Firefox w wersji 22.0 lub nowszej z włączoną obsługą appletów Javy,
      JavaScript i cookies,
      c) Google Chrome w wersji 28.0 lub nowszej z włączoną obsługą appletów Javy,
      JavaScript i cookies,
      d) Opera w wersji 12.0 lub nowszej z włączoną obsługą appletów Javy,
      JavaScript i cookies,
      e) Apple Safari 5.0 lub nowszej z włączoną obsługą appletów Javy, JavaScript
      i cookies,
    3. zalecana minimalna rozdzielczość ekranu 1024 x 768 pikseli.
  2. Złożenia Zamówienia jest możliwe pod warunkiem posiadania przez Użytkownika co najmniej: aktywnego Konta lub aktywnego konta poczty elektronicznej.
  3. Korzystanie z Usług elektronicznych może wiązać się z zagrożeniem, polegającym na możliwości wprowadzenia do systemu teleinformatycznego Użytkownika szkodliwego
    oprogramowania oraz pozyskania i modyfikacji jego danych przez osoby nieuprawnione.
    Zaleca się Użytkownikowi stosowanie właściwych środków technicznych, które zminimalizują
    ich wystąpienie.
  4. W celu zapewnienia bezpieczeństwa komunikatów i danych przekazywanych w Sklepie, Sprzedawca podejmuje środki techniczne i organizacyjne odpowiednie do stopnia zagrożenia,
    w szczególności środki służące zapobieganiu pozyskania i modyfikacji przez osoby
    nieuprawnione danych osobowych przesyłanych przez Internet. Sprzedawca zapewnia
    bezpieczeństwo transmisji danych przekazywanych w Sklepie poprzez stosowanie protokołu
    SSL (Secure Socket Layer).
  5. W Sklepie wykorzystywane są mechanizmy plików cookies. Zasady ich wykorzystania reguluje rozdział 12 Regulaminu – Polityka cookies.
  6. Klient korzystający ze Sklepu jest zobowiązany do:
    1) korzystania ze Sklepu w sposób zgodny z obowiązującymi przepisami prawa oraz
    postanowieniami Regulaminu,
    2) korzystania ze Sklepu zgodnie z dobrymi obyczajami oraz z poszanowaniem dóbr
    osobistych innych podmiotów,
    3) niedostarczania i nieprzekazywania treści o charakterze bezprawnym,
    4) korzystania ze Sklepu w sposób niezakłócający jego funkcjonowania,
    5) niepodejmowania działań polegających na rozsyłaniu lub umieszczaniu w ramach
    Sklepu niezamówionej informacji handlowej (spam).

7. Złożenie Zamówienia lub założenie Konta wymaga akceptacji Regulaminu przez Użytkownika.

4. USŁUGI ELEKTRONICZNE

  1. Sprzedawca, w celu skorzystania ze Sklepu, umożliwia Użytkownikom korzystanie z następujących bezpłatnych Usług elektronicznych: Koszyka, Konta i Formularza zamówienia.
  2. Klient rozpoczyna korzystanie z Koszyka z momentem dodania pierwszego Towaru do
    Koszyka. Koszyk świadczony jest nieodpłatnie, ma charakter jednorazowy i ulega zakończeniu z chwilą złożenia Zamówienia albo z chwilą wcześniejszego zaprzestania składania Zamówienia. Koszyk zapamiętuje informacje o Towarach wybranych przez Klienta również po
    zakończeniu sesji przeglądarki lub wylogowaniu z Konta, jednak nie zapewnia dostępności egzemplarzy wybranych przez Klienta Towarów w celu umożliwienia złożenia Zamówienia
    w późniejszym terminie.
  3. Klient może dokonać Rejestracji Konta:
    1) przez naciśnięcie na stronie głównej Sklepu pod adresem sklep@deliandchef.pl
    zakładki „Logowanie/Rejestracja” lub
    2) podczas składania zamówienia albo dokonywania rezerwacji za pośrednictwem
    Sklepu.
  4. Rejestracja wymaga wypełnienia formularza rejestracyjnego przez podanie adresu poczty elektronicznej (adresu e-mail) oraz hasła. W celu dokonania Rejestracji wymagane jest zapoznanie się i zaakceptowanie przez Klienta Regulaminu, a także wyrażenie przez Klienta zgody na przetwarzanie jego danych osobowych podanych podczas Rejestracji, oznaczonych
    jako obligatoryjne. Podanie danych oznaczonych jako obligatoryjne jest niezbędne do
    założenia Konta, realizacji i obsługi zamówień lub rezerwacji złożonych w Sklepie, a także prawidłowej realizacji usług świadczonych drogą elektroniczną. Podanie danych oznaczonych jako obligatoryjne jest dobrowolne, jednakże konieczne w celu założenia Konta. Podanie danych osobowych nieoznaczonych jako obligatoryjne jest dobrowolne i nie jest konieczne
    do założenia Konta. Po wypełnieniu formularza rejestracyjnego należy nacisnąć przycisk „Zarejestruj się”.
  5. Umowa o świadczenie Usług elektronicznych dla Konta zostaje zawarta z chwilą otrzymania przez Użytkownika potwierdzenia jej zawarcia wysłanego przez Sprzedawcę na adres email podany przez Użytkownika w toku Rejestracji. Konto świadczone jest nieodpłatnie przez czas
    nieoznaczony. Użytkownik może w każdej chwili i bez podania przyczyny usunąć Konto przesyłając takie żądanie e-mailem z adresu e-mail przypisanego do Konta na adres sklep@deliandchef.pl.
  6. Zalogowanie się do Konta wymaga podania wskazanego podczas Rejestracji adresu poczty elektronicznej (adres e-mail) oraz hasła.
  7. Konto umożliwia śledzenie statusu Zamówienia, przechowywanie i udostępnianie historii
    Zamówień, dodawanie Towarów do „ulubionych” i polecanie ich znajomym, korzystanie z Koszyka i przechowalni Towarów. Przechowalnia pozwala na wyselekcjonowanie Towarów,
    którymi zainteresowany jest Klient, ale nie stanowi ich rezerwacji.
  8. Sprzedawca może wypowiedzieć umowę o świadczenie usługi Konta z zachowaniem 14-
    dniowego okresu wypowiedzenia z ważnych przyczyn, do których należą:
    1) korzystanie przez Klienta ze Sklepu w sposób naruszający przepisy prawa lub
    postanowienia Regulaminu,
    2) korzystanie przez Klienta ze Sklepu w sposób naruszający prawa osób trzecich lub
    dobre obyczaje,
    3) korzystanie przez Klienta ze Sklepu w sposób zakłócający jego funkcjonowanie,
    4) przesyłanie lub umieszczanie przez Klienta w ramach Sklepu niezamówionej
    informacji handlowej (spam).
  9. Oświadczenie Sprzedawcy o wypowiedzeniu umowy o świadczenie usługi Konta może zostać złożone Klientowi za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres poczty elektronicznej Klienta (adres e-mail) aktualnie zarejestrowany w Sklepie.
  10. Wypowiedzenie umowy o świadczenie usługi Konta przez którąkolwiek ze Stron, jak
    również rozwiązanie umowy o świadczenie usługi Konta za zgodą obu Stron, będzie
    skutkowało zablokowaniem i usunięciem Konta ze Sklepu.
  11. Wypowiedzenie umowy o świadczenie usługi Konta przez którąkolwiek ze Stron, jak
    również rozwiązanie umowy o świadczenie usługi Konta za zgodą obu Stron, nie ma wpływu na prawa nabyte przez Strony przed wypowiedzeniem lub rozwiązaniem umowy.

5. SPRZEDAŻ TOWARÓW

  1. Wszystkie Towary dostępne w Sklepie są fabrycznie nowe, wolne od wad fizycznych
    i prawnych, o ile Sprzedawca nie zastrzegł inaczej.
  2. Ceny Towarów są cenami brutto w złotych polskich. Cena Towaru nie zawiera kosztów jego dostawy, chyba że wyraźnie tak zaznaczono w jego opisie.
  3. Ceny Towarów podane na stronie internetowej Sklepu obowiązują jedynie przy składaniu zamówień za pośrednictwem Sklepu.
  4. Ceny Towarów mogą ulegać zmianie, przy czym zmiana ceny Towaru nie ma wpływu na
    zamówienia złożone przed wejściem w życie zmiany ceny.
  5. W przypadku Towarów objętych gwarancją, szczegółowa informacja o jej istnieniu oraz o jej
    warunkach, zasadach i podmiocie jej udzielającym, została zamieszczona w opisie Towaru.
  6. Informacje o Towarach prezentowane w Sklepie nie stanowią oferty, a zaproszenie do zawarcia Umowy sprzedaży, w rozumieniu art. 71 KC.
  7. W celu złożenia zamówienia należy za pośrednictwem strony internetowej Sklepu
    www.deliandchef.pl : skompletować zamówienie, wybrać obszar dostarczenia Towaru, sposób płatności, wypełnić Formularz zamówienia, a następnie zatwierdzić i przesłać
    zamówienie przez naciśnięcie na przycisk „Potwierdzam zakup, zamówienie z obowiązkiem zapłaty”. Naciśnięcie na przycisk „Potwierdzam zakup, zamówienie z obowiązkiem zapłaty” oznacza złożenie przez Klienta zamówienia z obowiązkiem zapłaty.
  8. Klient kompletuje zamówienie korzystając z Koszyka. Przez naciśnięcie na przycisk „+ Do
    koszyka” Klient dokonuje wyboru Towaru znajdującego się w asortymencie Sklepu w chwili składania zamówienia, zgodnie z jego opisem i ceną oraz wybiera ilość i rozmiar, jeśli Towar jest oferowany w różnych rozmiarach. Po naciśnięciu na przycisk „Do kasy” Klient wybiera obszar dostarczenia towaru. Po wybraniu opcji „Zakup online” Klient wybiera sposób
    płatności oraz wypełnia Formularz zamówienia.
  9. W celu złożenia Zamówienia należy poprawnie wypełnić Formularz zamówienia.
  10. W Formularzu zamówienia należy wskazać:
    1) imię i nazwisko albo nazwę Klienta,
    2) adres Klienta,
    3) numer telefonu oraz adres poczty elektronicznej (adres e-mail) Klienta,
    4) dane odbiorcy oraz adres, na który ma być dostarczony Towar, jeżeli jest inny niż
    adres Klienta.
  11. Klient, który zarejestrował Konto, może złożyć zamówienie z wykorzystaniem Konta po zalogowaniu się do Sklepu.
  12. Informacja o całkowitej wartości zamówienia, która obejmuje cenę Towaru oraz koszty jego dostarczenia, jest każdorazowo podawana na stronie internetowej Sklepu
    www.deliandchef.pl w trakcie składania zamówienia, w tym także bezpośrednio przed i w
    chwili zatwierdzenia i złożenia przez Klienta zamówienia. Są to całkowite koszty, które Klient zobowiązany jest zapłacić wraz z należnymi podatkami i kosztami dostarczenia Towaru.
  13. W trakcie procedury składania zamówienia, aż do momentu naciśnięcia na przycisk
    „Potwierdzam zakup, zamówienie z obowiązkiem zapłaty”, Klient ma możliwość
    modyfikowania zamówienia w szczególności w zakresie wyboru Towaru, obszaru
    dostarczenia Towaru, sposobu płatności, danych podanych w Formularzu zamówienia.
    W celu modyfikacji zamówienia w zakresie wyboru należy nacisnąć na przycisk „Edytuj” widoczny na stronie Sklepu podczas procedury składania zamówienia.
  14. Złożenie Zamówienia stanowi ofertę Klienta zawarcia Umowy sprzedaży wybranych
    przez Klienta Towarów. Klient otrzymuje automatycznie ze Sklepu potwierdzenie wpłynięcia Zamówienia, na adres poczty elektronicznej podany przy złożeniu Zamówienia (przyjęcie
    oferty Klienta). Z chwilą otrzymania przez Klienta wiadomości elektronicznej od
    BEEFANDCHEF Sp. z o.o z potwierdzeniem otrzymania zamówienia i przyjęcia zamówienia do
    realizacji zostaje zawarta umowa sprzedaży pomiędzy Klientem a BEEFANDCHEF Sp. z o.o., z zastrzeżeniem pkt 15. Potwierdzenie, udostępnienie, utrwalenie, zabezpieczenie treści
    zawartej umowy następuje przez przesłanie Klientowi wskazanej powyżej wiadomości
    elektronicznej z potwierdzeniem otrzymania zamówienia i przyjęcia zamówienia do realizacji.
  15. W przypadku nieotrzymania zapłaty przez Sprzedawcę, Zamówienie nie jest uznane za
    prawidłowo złożone, co oznacza, że umowa nie dochodzi do skutku i Zamówienie nie jest
    realizowane. Zamówienia nieopłacone, które pozostają nieopłacone przez 2 dni robocze będą anulowane, a Sprzedawca nie jest w takim przypadku związany Zamówieniem i odmówi
    jego realizacji.
  16. Sprzedawca wystawia dokument sprzedaży, według wyboru Klienta paragon fiskalny lub
    fakturę VAT. Warunkiem wystawienia faktury VAT jest poinformowanie przez Klienta o tym Sprzedawcę przy składaniu Zamówienia oraz podanie w składanym Zamówieniu wszystkich
    danych niezbędnych do wystawienia faktury VAT.

6. PŁATNOŚCI

  1. Płatność za Towar w Sklepie odbywa się w chwili składania Zamówienia za pomocą płatności elektronicznej z wykorzystaniem systemu obsługi tej płatności zintegrowanej ze Sklepem –
    BlueMedia lub Przelewy24, jak również kartą płatniczą (Visa, Visa Electron MasterCard,
    MasterCard Electronic, Maestro).
  2. Rozliczenia transakcji płatnościami elektronicznymi i kartą płatniczą przeprowadzane są
    zgodnie z wyborem Klienta za pośrednictwem serwisu Przelewy24.pl oraz BlueMedia.
    Obsługę płatności elektronicznych i kart płatniczych prowadzi:
    1) Przelewy24.pl – spółka PayPro S.A. z siedzibą w Poznaniu (adres siedziby:
    ul. Kanclerska 15, 60-327 Poznań), wpisany do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego
    Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy Poznań – Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, VIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000347935, NIP 7792369887, REGON 301345068.
    2) BlueMedia – spółka Blue Media S.A. z siedzibą w Sopocie przy ulicy Powstańców
    Warszawy 6, kod 81-718. Spółka została zarejestrowana w Sądzie Rejonowym
    Gdańsk-Północ VIII Wydział Gospodarczy KRS pod nr 0000320590, NIP 585-13-51-
    185, REGON 191781561.
  3. W przypadku braku zapłaty przez Klienta, który wybrał płatność elektroniczną
    z wykorzystaniem systemu obsługi tej płatności zintegrowanej ze Sklepem – BlueMedia lub
    Przelewy24, jak również kartą płatniczą, Sklep może skontaktować się z Klientem celem przypomnienia o płatności. Brak płatności w terminie 2 dni roboczych od złożenia Zamówienia spowoduje brak przyjęcia złożonej przez Klienta w ramach Zamówienia oferty.
  4. W przypadku wystąpienia konieczności zwrotu środków za transakcję opłaconą przy użyciu karty płatniczej, zwrotu dokonuje się na rachunek bankowy przypisany do karty płatniczej Klienta, którą dokonano płatności.

7. DOSTAWA

  1. Dostawa Towarów realizowana jest na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej.
  2. Dostawa Towarów jest odpłatna. Koszt dostawy pokrywa Klient.
  3. Sprzedawca oferuje dostawy Towarów za pośrednictwem firmy kurierskiej na
    wskazany przez Klienta w trakcie składania Zamówienia adres dostawy.
  4. Koszty dostawy Towarów wskazane są na stronie Sklepu w zakładce zamówienia;, jak
    również przy podsumowaniu Zamówienia. W przypadku Zamówień hurtowych
    konieczne jest indywidualne ustalenie kosztów wysyłki.
  5. Z zastrzeżeniem pkt 6 poniżej, Zamówienia wysyłane są standardowo w ciągu 1-4 dni
    roboczych od otrzymania zamówienia i wpłynięcia płatności, z wyjątkiem okresów
    przedświątecznych, gdy z uwagi na ilość realizowanych przesyłek termin ten może
    ulec nieznacznemu wydłużeniu. Ze względu na specyfikę produktów staramy się nie
    realizować wysyłek w piątki, celem uniknięcia leżakowania przesyłek w magazynach 
    kurierskich w niewłaściwych warunkach termicznych przez okres weekendu.
  6. Produkty świeże wysyłamy wyłącznie w dni robocze od poniedziałku do czwartku.
    Zamówienia produktów świeżych, złożone w czwartek po godzinie 11:00, będą
    realizowane w poniedziałek. Powyższa zasada dotyczy również Zamówienia,
    w którym choćby tylko jeden z Towarów był z kategorii produktów świeżych.
  7. Termin realizacji zamówienia liczony jest w dniach roboczych. Jeżeli dla Towarów
    objętych Zamówieniem przewidziano różne okresy realizacji, dla całego Zamówienia
    obowiązuje okres najdłuższy, spośród przewidzianych.
  8. Klient może sprawdzić status zamówienia. Sprzedawca informuje Klienta o statusie
    Zamówienia poprzez Konto, jak również wysyłając wiadomości na podany przez
    Klienta adres e-mail.
  9. Jeśli po złożeniu przez Klienta zamówienia obejmującego kilka Towarów okaże się,
    że realizacja części zamówienia nie będzie możliwa w czasie przewidzianym na
    realizację zamówienia, BEEFANDCHEF Sp. z o.o niezwłocznie poinformuje o tym Klienta na adres poczty elektronicznej (adres e-mail), wskazany w Formularzu
    zamówienia lub w Koncie, gdy Klient złożył zamówienie z wykorzystaniem Konta.
    W takim przypadku Klient może anulować zamówienie w części, w której realizacja
    nie jest możliwa w wyznaczonym terminie lub anulować złożone zamówienie
    w całości informując o tym BEEFANDCHEF Sp. z o.o za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: sklep@beefandchef.pl albo w formie pisemnej na adres
    pocztowy BEEFANDCHEF Sp. z o.o.
  10. W przypadku gdy Klient dokonał już zapłaty za zamówiony Towar, BEEFANDCHEF Sp.
    z o.o zwróci Klientowi niezwłocznie zapłaconą cenę lub jej odpowiednią część,
    w razie gdy zamówienie zostanie zrealizowane w części. Zwrot płatności nastąpi przy
    użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył Klient, chyba że Klient wyraźnie
    zgodzi się na inny sposób zwrotu płatności. W każdym przypadku Klient nie poniesie
    żadnych opłat w związku z tym zwrotem.

8. PRZEDSIĘBIORCY

  1. W stosunku do Umowy sprzedaży Towarów zawartej z Przedsiębiorcą z chwilą wydania przewoźnikowi Towaru, będącego przedmiotem Umowy sprzedaży, na Przedsiębiorcę
    przechodzą korzyści i ciężary związane z Towarem oraz niebezpieczeństwo jego
    przypadkowej utraty lub uszkodzenia.
  2. Przedsiębiorca po otrzymaniu Towaru zobowiązany jest sprawdzić jego stan. W przypadku stwierdzenia uszkodzeń lub innych zastrzeżeń podczas odbioru Towaru, należy sporządzić
    w obecności przewoźnika protokół zastrzeżeń, określając ilość i rodzaj Towarów oraz ich
    uszkodzenia zgodnie z procedurą obowiązującą u danego przewoźnika.
  3. Rozstrzyganie ewentualnych sporów powstałych pomiędzy Sprzedawcą a Przedsiębiorcą
    zostaje poddane sądowi właściwemu ze względu na siedzibę Sprzedawcy.

9. REKLAMACJA TOWARÓW ORAZ ŚWIADCZONYCH PRZEZ SPRZEDAWCĘ USŁUG
ELEKTRONICZNYCH

  1. W przypadku wad Towaru Sprzedawca odpowiada wobec Klienta z tytułu rękojmi za wady na zasadach określonych w art. 556 – 576 KC.
    2. Klient może zgłaszać Sprzedawcy reklamacje w związku z funkcjonowaniem Sklepu i korzystaniem z Usług elektronicznych.
  2. Reklamacja Towaru może zostać złożona przez Klienta na piśmie na adres Biura Obsługi
    Klienta BEEFANDCHEF Sp. z o.o : sklep @deliandchef.pl z dopiskiem „ Reklamacja”.
  3. Klient, który wykonuje uprawnienia z tytułu rękojmi, jest zobowiązany na koszt
    BEEFANDCHEF Sp. z o.o dostarczyć wadliwy towar do miejsca wskazanego w sprzedającego.
  4. Wskazane jest, aby zgłoszenie reklamacji Towaru zawierało w szczególności: imię i nazwisko
    albo nazwę Klienta, adres do korespondencji, adres poczty elektronicznej (adres e-mail), na który ma zostać wysłana odpowiedź na reklamację, jeśli Klient życzy sobie otrzymać
    odpowiedź na reklamację za pośrednictwem poczty elektronicznej, datę nabycia Towaru, rodzaj reklamowanego Towaru, dokładny opis wady oraz datę jej stwierdzenia, żądanie Klienta, a także preferowany przez Klienta sposób poinformowania o sposobie rozpatrzenia
    reklamacji. Wraz ze zgłoszeniem reklamacji należy dostarczyć BEEFANDCHEF Sp. z o.o dowód zakupu Towaru. Może to być na przykład kopia paragonu lub kopia faktury, wydruk z karty
    płatniczej albo inny dowód.
  5. Reklamacje dotyczące usług świadczonych drogą elektroniczną, w tym nieprawidłowości
    w działaniu Sklepu lub Newslettera, można składać za pośrednictwem poczty elektronicznej
    na adres: sklep@deliandchef.pl albo telefonicznie, dzwoniąc na numer Biura Obsługi Klienta:
    +48 517 44 58 41, czynny od poniedziałku do piątku w godzinach od 10:00 do 18:00 (opłata jak za zwykłe połączenie telefoniczne, zgodnie z pakietem taryfowym dostawcy usług,
    z którego korzysta Klient).
  6. Reklamacja dotycząca usług świadczonych drogą elektroniczną powinna zawierać w szczególności: opis sprawy, której dotyczy reklamacja, adres poczty elektronicznej (adres e-
    mail) podany podczas rejestracji Konta lub w Formularzu zamówienia albo rezerwacji oraz adres poczty elektronicznej (adres e-mail) lub adres do korespondencji, na który ma zostać
    wysłana odpowiedź na reklamację, jeśli Klient życzy sobie otrzymać odpowiedź na reklamację za pośrednictwem poczty lub poczty elektronicznej na adres, który jest inny niż adres poczty
    elektronicznej (adres e-mail) podany podczas rejestracji Konta lub w Formularzu zamówienia albo rezerwacji, a także preferowany przez Klienta sposób poinformowania o sposobie
    rozpatrzenia reklamacji. O sposobie rozpatrzenia reklamacji Klient zostanie poinformowany
    zgodnie z danymi wskazanymi w zgłoszeniu reklamacji.
  7. Sprzedawca rozpatrzy reklamację:
    1) dotyczącą Towaru w terminie 14 dni od jej otrzymania;
    2) dotyczącą Usług elektronicznych w terminie 14 dni od jej otrzymania.
  8. W przypadku braków reklamacji Sprzedawca niezwłocznie wezwie Klienta do jej uzupełnienia
    w niezbędnym zakresie, nie później jednak niż w terminie 7 dni od daty otrzymania wezwaniaprzez Klienta.

10. KONSUMENCKIE ODSTĄPIENIE OD UMOWY

  1. Zgodnie z art. 27 Ustawy o prawach konsumenta, Konsument może odstąpić od Umowy sprzedaży zawartej na odległość lub poza lokalem przedsiębiorstwa bez podania przyczyny w terminie 14 dni, składając Sprzedawcy oświadczenie o odstąpieniu od umowy.
  2. Bieg terminu do odstąpienia od Umowy rozpoczyna się:
    1) dla umowy, w wykonaniu której Sprzedawca wydaje rzecz, będąc zobowiązany do
    przeniesienia jej własności – od objęcia rzeczy w posiadanie przez Konsumenta lub
    wskazaną przez niego osobę trzecią inną niż przewoźnik, a w przypadku umowy,
    która:
    a) obejmuje wiele rzeczy, które są dostarczane osobno, partiami lub
    w częściach – od objęcia w posiadanie ostatniej rzeczy, partii lub części,
    b) polega na regularnym dostarczaniu rzeczy przez czas oznaczony – od objęcia
    w posiadanie pierwszej z rzeczy;
    2) dla pozostałych umów – od dnia zawarcia umowy.
  3. Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem.
  4. Klient może sformułować oświadczenie samodzielnie bądź skorzystać ze wzoru oświadczenia
    o odstąpieniu od Umowy sprzedaży, który stanowi Załącznik nr 1 do Regulaminu.
  5. Konsument może odstąpić od Umowy informując BEEFANDCHEF Sp. z o.o o swojej decyzji w drodze jednoznacznego oświadczenia na przykład przez wysłanie pisma pocztą na adres: BEEFANDCHEF Sp. z o.o.
  6. Sprzedawca umożliwia również złożenie oświadczenia o odstąpieniu od umowy drogą
    elektroniczną poprzez przesłanie tego oświadczenia za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: sklep@deliandchef.pl W przypadku złożenia oświadczenia drogą elektroniczną, Sprzedawca niezwłocznie prześle Konsumentowi na trwałym nośniku potwierdzenie jego
    otrzymania.
  7. W przypadku odstąpienia od Umowy sprzedaży, umowa ta jest uważana za niezawartą. Jeżeli Konsument złożył oświadczenie o odstąpieniu od Umowy zanim Sprzedawca przyjął jego ofertę, oferta przestaje wiązać.
  8. W przypadku skorzystania przez Konsumenta z prawa odstąpienia, Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości Towaru będące wynikiem korzystania z niego w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia jego charakteru, cech
    i funkcjonowania, a także wskutek nieprawidłowego zapakowania przesyłki zwrotnej. Odpowiedzialność Konsumenta obejmuje brak możliwości wprowadzenia Towaru do sprzedaży jako Towaru pełnowartościowego, koszty ponownego umieszczenia na Towarze
    metek i elementów zabezpieczających, a także koszty przywrócenia Towaru do stanu umożliwiającego jego ponowne wprowadzenie do sprzedaży w ramach Sklepu, w tym koszty badania Towaru przez specjalistę i koszty usunięcia wad stwierdzonych w wyniku takiego badania (w zakresie, w jakim wady te wynikają z korzystania przez Konsumenta z Towaru
    w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia jego charakteru, cech i funkcjonowania).
  9. W przypadku odstąpienia od Umowy, Konsument ma obowiązek zwrócić Towar niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie 14 dni od dnia, w którym poinformował BEEFANDCHEF Sp. z
    o.o o odstąpieniu od Umowy. Do zachowania terminu wystarczy, jeśli Konsument wyśle Towar przed upływem 14- dniowego terminu na adres BEEFANDCHEF Sp. z o.o .
    10. Konsument zobowiązany jest ponieść bezpośrednie koszty zwrotu Towaru.
  10. Sprzedawca zwróci Konsumentowi dokonane przez niego płatności za Towar, w tym koszty dostarczenia Towaru, niezwłocznie, jednak nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia Konsumenta o odstąpieniu od Umowy sprzedaży, z zastrzeżeniem
    pkt 12 poniżej. Jeżeli konsument wybrał sposób dostarczenia Towaru inny niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez Sprzedawcę, Sprzedawca nie jest zobowiązany
    do zwrotu konsumentowi poniesionych przez niego dodatkowych kosztów.
  11. Sprzedawca może wstrzymać się ze zwrotem płatności Konsumentowi do chwili otrzymania zwrotu Towaru lub dostarczenia przez Konsumenta dowodu jego odesłania, w zależności od
    tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej, chyba że Sprzedawca zaproponował, że sam odbierze Towar od Konsumenta.
  12. Sprzedawca dokonuje zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył Konsument, chyba że Konsument wyrazi zgodę na inny sposób zwrotu, przy czym sposób ten nie będzie się wiązał dla Konsumenta z żadnym kosztem.
  13. W przypadku, gdy zwrot należności ma nastąpić na rachunek prowadzony w walucie obcej, zwrot należności zostanie zrealizowany na ten rachunek bankowy w polskich złotych i następnie przeliczony na walutę, w której prowadzony jest dany rachunek bankowy według
    średniego kursu Narodowego Banku Polskiego z dnia wykonywania uznania. Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek dodatkowe koszty związane z przewalutowaniem
    złotych polskich na inną walutę.
  14. Zwrotu Towaru Klient dokonuje drogą wysyłkową lub osobiście na adres: BEEFANDCHEF Sp. z o.o., ul. Św. Marcin 29/8,61-806 Poznań. Zgodnie z art. 38 Ustawy o prawach konsumenta, prawo odstąpienia od umowy zawartej
    poza lokalem przedsiębiorstwa lub na odległość nie przysługuje konsumentowi w odniesieniu
    do umów:
  15. 1) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana
    według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych
    potrzeb;
    2) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub
    mająca krótki termin przydatności do użycia;
    3) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym
    opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na
    ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte
    po dostarczeniu.
  16. W związku z powyższym, na podstawie art. 38 Ustawy o prawach konsumenta, prawo do odstąpienia od Umowy ze Sprzedawcą nie przysługuje Klientowi w przypadku Towarów ulegających szybkiemu zepsuciu, Towarów o krótkim terminie przydatności oraz Towarów
    w zapieczętowanym opakowaniu, których po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze
    względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało
    otwarte po dostarczeniu, w szczególności: produktów świeżych takich jak mięso, wędliny, nabiał oraz produkty garmażeryjne.
  17. Przepisy dotyczące Konsumenta zawarte w niniejszym rozdziale 10. stosuje się również do osoby fizycznej zawierającej umowę bezpośrednio związaną z jej działalnością gospodarczą,
    gdy z treści tej umowy wynika, że nie posiada ona dla tej osoby charakteru zawodowego,
    wynikającego w szczególności z przedmiotu wykonywanej przez nią działalności
    gospodarczej, udostępnionego na podstawie przepisów o Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej.

11. POZASĄDOWE SPOSOBY ROZPATRYWANIA REKLAMACJI I DOCHODZENIA ROSZCZEŃ ORAZ
ZASADY DOSTĘPU DO TYCH PROCEDUR

  1. Konsument ma możliwość skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń. Skorzystanie z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji
    i dochodzenia roszczeń ma charakter dobrowolny. Oświadczenie Sprzedawcy o zgodzie lub odmowie wzięcia udziału w postępowaniu w sprawie pozasądowego rozwiązywania sporów
    konsumenckich składane jest przez Sprzedawcę na papierze lub innym trwałym nośniku
    w przypadku, gdy w następstwie złożonej przez Konsumenta reklamacji spór nie został rozwiązany. Sprzedawca może odmówić udziału w postępowaniu w sprawie pozasądowego
    rozstrzygania sporów.
  2. Konsument może:
    1) uzyskać bezpłatną pomoc w sprawie rozstrzygnięcia sporu między nim a Sprzedawcą,
    korzystając z bezpłatnej pomocy powiatowego (miejskiego) rzecznika konsumentów
    lub organizacji społecznej, do której zadań statutowych należy ochrona
    Konsumentów (m.in. Federacja Konsumentów, Stowarzyszenie Konsumentów
    Polskich),
    2) skorzystać z punktu kontaktowego przy Prezesie Urzędu Ochrony Konkurencji
    i Konsumentów (telefon: 22 290 89 16, email: porady@dlakonsumentow.pl lub adres pisemny: Pl. Powstańców Warszawy 1, 00-950 Warszawa), do którego zadań należy m.in. udzielanie pomocy konsumentom w sprawach dotyczących pozasądowego
    rozwiązywania sporów konsumenckich.
  3. Konsument może w celu skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń zwrócić się do:
  4. 1) stałego polubownego sądu konsumenckiego działającego przy Inspekcji Handlowej
    z wnioskiem o rozstrzygnięcie sporu wynikłego z zawartej umowy sprzedaży;
    2) wojewódzkiego inspektora Inspekcji Handlowej z wnioskiem o wszczęcie
    postępowania mediacyjnego w sprawie polubownego zakończenia sporu między
    Klientem a Sprzedawcą.
  5. Szczegółowe informacje o pozasądowych sposobach rozpatrywania reklamacji i dochodzenia
    roszczeń, a także zasady dostępu do tych procedur dostępne są w siedzibach oraz na stronach internetowych powiatowych (miejskich) rzeczników konsumentów, organizacji społecznych, do których zadań statutowych należy ochrona konsumentów, Wojewódzkich Inspektoratów Inspekcji Handlowej oraz pod następującym adresem Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów: www.uokik.gov.pl/sprawy_indywidualne.php

12. NEWSLETTER

  1. Klient może wyrazić zgodę na otrzymywanie Newslettera udostępnianego przez
    BEEFANDCHEF Sp. z o.o. Newsletter wysyłany jest wyłącznie do Klientów, którzy zamówili Newsletter poprzez zaznaczenie odpowiedniego pola w Formularzu rejestracji, zamówienia lub w formularzu rezerwacji oraz wyrazili zgodę na otrzymywanie na podany adres poczty elektronicznej (adres e-mail) informacji handlowych w rozumieniu ustawy z dnia 18 lipca
    2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (tekst jednolity Dz. U. z 2020 r., poz. 344).
  2. W ramach usługi Newsletter, za pośrednictwem poczty elektronicznej, na podany przez Klienta adres poczty elektronicznej (adres e-mail), wysyłana jest informacja w formie listu elektronicznego (e-mail). Newsletter zawiera w szczególności informacje o ofercie produktów
    BEEFANDCHEF Sp. z o.o, nowych kolekcjach, aktualnych promocjach oraz inne informacje o produktach oferowanych przez BEEFANDCHEF Sp. z o.o. Newsletter wysyłany jest
    nieodpłatnie.
  3. Klient może w każdej chwili, bez podania przyczyny i bez ponoszenia kosztów, zmienić
    wskazany adres poczty elektronicznej (adres e-mail), na który wysyłany jest Newsletter lub zrezygnować z Newslettera, naciskając na link „Newsletter” umieszczony w stopce każdego Newslettera, wpisując w odpowiednim polu swój adres poczty elektronicznej (adres e-mail),
    a następnie wybierając przycisk „Wypisz się”.

13. DANE OSOBOWE

  1. Administratorem danych osobowych jest BEEFANDCHEF Sp. z o.o., ul. Św. Marcin 29/8,61-
    806 Poznań, z adresem do korespondencji ul. Św. Marcin 29/8,61-806 Poznań, kontakt:
    tel. +48 517 44 58 41/ +48 535 001 758, adres poczty elektronicznej: biuro@deliandchef.pl /
    sklep@deliandchef.pl
  2. Administrator przetwarza dane osobowe Klientów, w tym posiadaczy Konta oraz
    subskrybentów Newslettera. Administrator nie zbiera więcej danych niż jest to konieczne dla realizacji usług sprzedaży swoich Towarów albo realizacji usługi subskrypcji Newslettera.
  3. W przypadku, gdy Klient wyraził zgodę na usługę świadczoną drogą elektroniczną, której
    przedmiotem jest bezpłatne dostarczanie Newslettera, uzyskany adres poczty elektronicznej (adres e-mail) jest dodawany do listy e-mailingowej i jest wykorzystywany w celach marketingowych do przesyłania Klientowi informacji handlowej drogą elektroniczną
    w postaci Newslettera.
  4. Administrator stosuje zabezpieczenia techniczne i organizacyjne zapewniające ochronę przetwarzanych danych osobowych z zachowaniem środków bezpieczeństwa, w tym
    z wykorzystaniem zabezpieczeń programowych i sprzętowych, zgodnie z obowiązującymi
    przepisami prawa.
  5. Cel przetwarzania danych i podstawa ich wykorzystywania – dane są przetwarzane:
    a. za zgodą pobieraną w przypadku subskrypcji Newslettera lub założenia i obsługi Konta ( 6 ust. 1 lit. a Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku
    z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich
    danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie
    danych),
    b. w celu złożenia i wykonywania Zamówienia przez Administratora (art. 6 ust. 1 lit. b
    ogólnego rozporządzenia o ochronie danych),
    c. w celu realizacji prawnie uzasadnionych interesów Administratora występujących
    w przypadku: ustalenia, obrony, dochodzenia roszczeń związanych prowadzoną
    działalnością (art. 6 ust. 1 lit. f ogólnego rozporządzenia o ochronie danych).
  6. Podstawa przekazania danych – dane osobowe przekazywane są dobrowolnie, przy czym
    przekazanie danych jest niezbędne w celu subskrypcji Newslettera, założenia i obsługi Konta lub złożenia i realizacji Zamówienia. Brak jest obowiązku prawnego podania danych osobowych, ich brak nie spowoduje żadnych negatywnych konsekwencji, poza brakiem możliwości subskrypcji Newslettera, założenia i obsługi Konta lub złożenia i realizacji
    Zamówienia.
  7. Administrator może przekazać dane pracownikom/zleceniobiorcom, podmiotom
    obsługującym systemy teleinformatyczne lub udostępniającym narzędzia teleinformatyczne;
    podmiotom świadczącym usługi doradcze, konsultacyjne, audytowe lub pomoc prawną,
    podatkową, rachunkową. W takiej sytuacji Administrator zapewnia, że dane będą chronione
    w sposób wymagany prawem.
  8. Dane osobowe będą przechowywane nie dłużej niż będzie to konieczne do osiągnięcia celów,
    do jakich dane zostały zgromadzone lub nie dłużej niż jest to określone prawem, w tym upływu okresu przedawnienia roszczeń.
  9. Subskrybentowi Newslettera lub Klientowi przysługuje prawo do:
    a. żądania sprostowania (poprawiania) i uzupełnienia, usunięcia, ograniczenia
    przetwarzania, przeniesienia, dostępu do danych osobowych,
    b. cofnięcia w dowolnym momencie zgody na przetwarzanie danych osobowych bez
    wpływu na przetwarzanie, którego dokonano na podstawie zgody przed jej
    cofnięciem,
    c. wniesienia skargi do organu nadzoru tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych,
    d. wniesienia sprzeciwu:
    gdy zaistnieją przyczyny związane ze szczególną sytuacją, a przetwarzanie
    danych oparte jest na podstawie niezbędności do celów wynikających
    z naszych, tzw. prawnie uzasadnionych interesów, lub w dowolnym momencie wobec przetwarzania danych na potrzeby
    marketingu bezpośredniego.
  10. W zakresie przetwarzania danych nie będzie dochodzić do zautomatyzowanego
    podejmowania decyzji, w tym do profilowania
  11. Dane osobowe nie będą przekazywane poza EOG (Europejskie Obszar Gospodarczy).

14. POLITYKA COOKIES

  1. Niniejszy rozdział określa zasady gromadzenia i przetwarzania plików cookies przez Sprzedawcę: BEEFANDCHEF Sp. z o.o. z siedzibą w Poznaniu, ul. Święty Marcin 29/8, 61-806
    Poznań, wpisaną do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego przez Sąd
    Rejonowy w Poznaniu, IX Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000880195, o kapitale zakładowym 5000,00 zł, posiadającą numer identyfikacji podatkowej NIP: 7831830529, numer Regon: 388085398 (dalej „Operator”) w ramach Sklepu.
  2. Ilekroć w niniejszym rozdziale używane są wyrazy pisane wielką literą, a w nim
    niezdefiniowane, należy je rozumieć zgodnie z Regulaminem.
  3. Operator nie zbiera w sposób automatyczny żadnych informacji, z wyjątkiem informacji zawartych w plikach cookies.
  4. Pliki cookies (tzw. „ciasteczka”) stanowią dane informatyczne, które przechowywane są
    w urządzeniu końcowym Użytkownika i przeznaczone są do korzystania ze strony Sklepu. Cookies zazwyczaj zawierają nazwę strony internetowej, z której pochodzą, czas
    przechowywania ich na urządzeniu końcowym oraz unikalny numer.
  5. Pliki cookies wykorzystywane są przez Operatora w celu:
    a. identyfikacji zalogowanego Użytkownika, aby wyświetlić mu właściwe informacje,
    odpowiadające jego zainteresowaniom;
    b. wsparcia mechanizmów zapobiegających nadużyciom w serwisach www, w tym także
    wycieku danych;
    c. badań statystycznych;
    d. utrzymania sesji Użytkownika (po zalogowaniu), dzięki której Użytkownik nie musi na
    każdej podstronie Sklepu ponownie wpisywać loginu i hasła;
    e. dostarczania Użytkownikowi treści reklamowych bardziej dostosowanych do jego
    zainteresowań;
    f. badania preferencji Użytkownika – uzyskania informacji na temat preferencji
    językowych i komunikacyjnych,
    g. popularyzacji Sklepu za pomocą serwisu społecznościowego Facebook.com oraz
    Instagram.com (administrator cookies zewnętrznego: Facebook Inc z siedzibą w USA
    lub Facebook Ireland z siedzibą w Irlandii)
  6. W większości przypadków oprogramowanie służące do przeglądania stron internetowych
    (przeglądarka internetowa) domyślnie dopuszcza przechowywanie plików cookies w urządzeniu
    końcowym Użytkownika. Użytkownik może dokonać, w każdym czasie, zmiany tych ustawień dotyczących plików cookies poprzez zmianę ustawienia przeglądarki. Szczegółowe informacje
    o możliwości i sposobach obsługi plików cookies dostępne są w ustawieniach oprogramowania
    (przeglądarki internetowej).
  7. Operator zastrzega, że wyłączenie przez Użytkownika w swojej przeglądarce opcji akceptowania
    plików „cookies”, może spowodować utrudnienia w korzystaniu ze Sklepu, a w skrajnych przypadkach
    może uniemożliwić korzystanie ze Sklepu.
  8. Operator Sklepu informuje, że pliki cookies zamieszczane w urządzeniu końcowym Użytkownika, mogą być wykorzystywane również przez współpracujących z operatorem Sklepu reklamodawców oraz partnerów handlowych.

15. POSTANOWIENIA KOŃCOWE

  1. Sprzedawca może dokonywać zmian Regulaminu. Zamówienia przyjęte do realizacji przed wejściem w życie zmian w Regulaminie są realizowane na zasadach dotychczasowych, chyba,
    że co innego wynika z powszechnie obowiązujących przepisów prawa.
  2. Sprzedawca zobowiązany jest powiadomić o wszelkich zmianach niniejszego Regulaminu:
    a. wszystkich Użytkowników, poprzez informacje na stronie Sklepu;
    b. Użytkowników posiadających Konto, za pośrednictwem wiadomości e-mail, wysłanych na podany przez nich adres.
  3. Powiadomienie, o którym mowa w ust. 2 zawierać będzie zestawienie zmian wraz terminem ich wejścia w życie, przy czym termin ten nie będzie krótszy niż 14 dni od daty powiadomienia. W przypadku, gdy Użytkownik posiadający Konto nie wyraża zgody na zmianę Regulaminu, powinien powiadomić o tym fakcie Sprzedawcę w terminie nie dłuższym niż 14 dni od otrzymania powiadomienia. Powiadomienie takie jest równoznaczne z wypowiedzeniem umowy o prowadzenie Konta w Sklepie.
  4. W sprawach nieuregulowanych zastosowanie mają przepisy obowiązującego prawa
    polskiego. Postanowienia umów mniej korzystne dla Konsumenta niż postanowienia Ustawy o prawach konsumenta są nieważne, a w ich miejsce stosuje się przepisy Ustawy o prawach konsumenta.
  5. Umowy zawierane za pośrednictwem Sklepu zawierane są w języku polskim.
  6. Regulamin dostępny jest nieodpłatnie na stronie internetowej Sklepu w zakładce
    „Regulamin” pod adresem www.deliandchef.pl oraz w siedzibie BEEFANDCHEF Sp. z o.o. Regulamin jest udostępniony na wyżej wskazanej stronie internetowej w formie, która
    umożliwia pozyskanie, odtwarzanie i utrwalanie treści Regulaminu za pomocą systemu teleinformatycznego, którym posługuje się Klient. Utrwalenie, zabezpieczenie i udostępnienie treści umowy zawartej za pośrednictwem Sklepu następuje przez przesłanie Klientowi na
    adres poczty elektronicznej podany w ramach transakcji dokonywanej w Sklepie treści
    zawartej umowy.
  7. Spory z Przedsiębiorcą będą rozpatrywane przez sąd właściwy dla Sprzedawcy.
  8. Załącznikiem do Regulaminu jest wzór formularza odstąpienia od umowy.
  9. Regulamin obowiązuje od dnia ………………………………… 2022 r.